2013. március 27., szerda

#24. Diet Coke citrus zest


ENG:

I bought this cola in the Old Timer Show in the buffet.
But this drink is english.
I like this desgin,nice.
The taste is Coca Cola with lime and lemon,I really like it.
Intensely can feel the taste of lemons and limes but the lime feel better.
Luckily I didn't feel that sugar-free.Bad you can't get in Hungary.


score:8/10
My Coca Cola lights or Diet Cokes.



HUN:

Ezt a kólát az Old Timer show büféjében vettem.
De ez az ital angol.
A dizájnja nekem tetszik,szép.
Az íze lime-os citromos,nekem nagyon ízlik.Intenzíven lehet érezni a citromot és a lime-ot 
de a lime-ot picit jobban lehet érezni.
Olyan mintha belefacsartak volna a kólába egy kis citromot és egy kis lime-ot.
Szerencsére nem érezni hogy cukormentes.Kár hogy nem lehet kapni Magyarországon.

pontszám:8/10